Zmiana procesu rejestracji zawodników PZPN
Począwszy od Kwietnia 2019 roku dołączenie przez klub skanu/zdjęcia formularza rejestracyjnego zawodnika w systemie Extranet będzie obowiązkowe. Bez tego nie będzie możliwe zarejestrowanie nowego zawodnika. Możliwość załączenia formularza będzie miał tylko użytkownik klubowy, nie będzie mógł w jego imieniu dokonać tego pracownik Podokręgu. Zgodnie z otrzymanym pismem od PZPN z dnia 31.01.2019 | 277/2019/BCIU
Instrukcja - rejestracja zawodnika przez klub
Pismo do WZPN z dnia 31.01.2019 r. - nowe funkcjonalności w systemie Extranet w związku z RODO
1. W procesie pierwszej rejestracji zawodnika w systemie Extranet klub będzie musiał obowiązkowo dołączyć w systemie Extranet skan/zdjęcie formularza rejestracyjnego.
2. Każdy użytkownik systemu Extranet przed startem rundy wiosennej sezonu 2018/2019 będzie musiał zostać zweryfikowany.
Ad. 1
Dołączenie przez klub skanu/zdjęcia formularza rejestracyjnego zawodnika bezpośrednio w systemie Extranet jest obowiązkowe i bez tego nie jest możliwe zarejestrowanie nowego zawodnika. Możliwość załączenia formularza ma tylko użytkownik klubowy. W jego imieniu nie może tego dokonać pracownik Małopolskiego ZPN.
Pracownik Małopolskiego ZPN widzi w systemie Extranet wniosek o rejestrację nowego zawodnika wraz z załączonym przez klub skanem formularza rejestracyjnego. Jeśli dokument będzie poprawny, pracownik Małopolskiego ZPN zarejestruje zawodnika. Jeśli zaś będzie niepoprawny/nieczytelny pracownik Małopolskiego ZPN odrzuci taki wniosek, a klub będzie musiał załączyć poprawiony formularz rejestracyjny w celu ponownej weryfikacji.
Ad. 2
O szczegółach każdy z użytkowników zostanie poinformowany indywidualnie mailem. Weryfikacja będzie polegała na podaniu swoich danych podczas logowania do systemu w celu weryfikacji, czy osoba która używa danego konta jest faktycznie tą osoba, na którą to konto jest zarejestrowane.
W przypadku 3-krotnego wprowadzenia niepoprawnych danych, konto użytkownika zostanie zablokowane, a użytkownik będzie musiał skontaktować się z infolinią PZPN, tel. (22) 55 12 300, e-mail: wsparcie@pzpn.pl w celu założenia poprawnego konta.
Jeżeli któryś z użytkowników wie, że używa obecnie konta zarejestrowanego na inną osobę, prosimy o wcześniejszy kontakt z infolinią PZPN, tel. (22) 55 12 300, e-mail: wsparcie@pzpn.pl w celu założenia poprawnego konta.